برای بهتر یاد گرفتن مطالب مرتبط با یک زبان خارجی چه باید کرد؟

چگونه می توانید ذهن خود را برای مطالعه ی عمیق تر و با بازدهی بیشتری آماده کنید؟

آیا ساعات مطالعه ( روز یا شب ) و تعداد ساعات مطالعه تاثیری بر تسریع روند یادگیری دارد؟

چگونه می توانید تمرکز خودتان را برای آموختن دروس جدید و یا یک زبان خارجی افزایش دهید و در حد قابل قبولی نگه دارید؟

در ادامه به ارائه ی چند راهکار کاربردی می پردازیم که با اجرای آنها می توانید ذهن خود را به بهترین شکل برای یادگیری آماده سازی کنید:

1-       دقت به ساعات مطالعه : بیشتر افراد از خواندن زبان در صبح زود و یا شب قبل از خواب نتایج بسیاری خوبی گرفته اند. اگر صبح ها مطالعه کنید روزتان با یک فعالیت فکری دوست داشتنی شروع می شود و خیالتان راحت است که مطالعه ی خود را در اولویت انجام داده اید.

2-      ذهن خود را اولویت بندی کنید. لیستی از کارهای روتینی که هر روز انجام می دهید تهیه نمایید و یادگیری زبان انگلیسی را در راس قرار دهید. این مطالعه باید به صورت مستمر باشد و هر روز انجام شود حتی اگر مدت زمان آن فقط و فقط ده دقیقه باشد. شما باید بتوانید که این کار به یکی از عادت های خوب و مثبت روزانه تبدیل کنید.

3-      تعدادی فایل صوتی مثل داستان هایی به انگلیسی، موزیک و ... تهیه کنید و به صورت روزانه همزمان با انجام دادن کارهای روزمره ی خودتان به آنها گوش دهید. اینکار برای عادت دادن گوشتان به تلفظ ها و مکالمه ها و جملات زبان انگلیسی بسیار مفید است.

4-      به زبان انگلیسی ایمیل بفرستید. و با دوستانتان به این زبان چت کنید.

5-      فیلم های زبان اصلی مشاهده کنید.

6-      به اخبار انگلیسی گوش دهید.

7-      سعی کنید روزانه حداقل پنج کلمه ی جدید یاد بگیرید و طول روز با خود تکرار کنید.

 و در آخر اینکه یکی دیگر از بهترین راه های یادگیری زبان،تدریس خصوصی زبان می باشد،که در این زمینه می توانید با موسسه زبان آموزان پیشرو تماس حاصل فرمایید