چگونه می توان در آزمون IELTS قبول شد و نمره ی مناسبی را به دست آورد؟

چگونه برای مطالعه جهت شرکت در این آزمون آماده شویم؟

بهترین روش برای قبولی در آیلتس چیست؟

اگر شما هم چنین دغدغه هایی دارید دقت کنید که:

*  اولین و مهم ترین راهکار کاربردی برای کسب قبولی در این آزمون این است که تا می توانید دانش زبانی خود را ارتقا دهید. این دانش زبانی تنها مربوط به یک حوزه ی خاص نمی شود برای مثال فکر نکنید که با یادگیری هزاران لغت و اصطلاح انگلیسی می توانید به راحتی در آزمون آیلتس قبول شوید؛ دانش زبانی یعنی این که شما در حوزه های مختلف speaking, Listening, Writing و ... بتوانید به خوبی عمل کنید. شرکت در این آزمون خیلی خیلی متفاوت تر از زمانی است که در مدرسه و یا دانشگاه در امتحان زبان انگلیسی شرکت می کردید، پس قطعا نیاز به مطالعه و اطلاعات جامع تری دارد .

*اینکه چه منابعی را انتخاب می کنید نیز اهمیت زیادی دارد، اگر کمی  جستجو کنید منابع و کتاب های چاپی و صوتی زیادی را پیدا خواهید کرد که همگی در زمینه ی آیلتس تهیه شده اند اما اینکه کدامیک از آنها موفق تر بوده و با استقبال بیشتری مواجه شده است و افراد بیشتری توانسته اند توسط مطالعه ی آنها به نمرات خوب در این آزمون دست یابند، موضوعی است که باید کمی بیشتر در مورد آن تحقیق نمایید. شما می توانید با مشورت و گرفتن مشاوره از مراکز و موسساتی که دوره های آموزشی آیلتس را برگزار می کنند اطلاعاتی در مورد معروف ترین و معتبر ترین منابع پیدا کنید.

* درست و اصولی یاد بگیرید: یکی از روش هایی که باعث می شود یادگیری شما عمیق باشد، این است که اگر در موردی اشتباه داشتید آنرا جدی بگیرید و اشتباهات خود را تصحیح کنید، اشتباه خود را می توانید در یک دفترچه یادداشت کنید و مطمئن باشید مطالبی که در مورد زبان انگلیسی به این شیوه یاد بگیرید به هیچ وجه از ذهنتان پاک نمی شود و مجددا آن اشتباه را تکرار نخواهید کرد.

جهت شرکت در دوره های آموزش خصوصی آیلتس شما می توانید با موسسه زبان آموزان پیشرو قویترین مرکز تدریس خصوصی زبان ارتباط برقرار نمایید