موسسه زبان آموزان پیشرو، برگزار کننده ی دوره های آموزش زبان ایتالیایی از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته می باشد که شرایط متفاوتی را برای تامین رضایت متقاضیان یادگیری در نظر گرفته است. شما می توانید از خدمات این مجموعه در قالب کلاس های زیر استفاده نمایید:

-         دوره های آموزش ترمیک

-         دوره های آموزش خصوصی

اگر دوره های آموزش ترمیک را انتخاب نمایید، می توانید در کلاس هایی که توسط موسسه برنامه ریزی شده است، در ساعات و روزهای تعیین شده ثبت نام و شرکت نمایید ( همچنین انتخاب اساتید و مدرسان در دوره های یادگیری زبان ایتالیایی بر عهده ی ما می باشد ) . این کلاس ها به صورت عمومی هستند؛ یعنی شما به همراه چند همکلاسی به صورت گروهی از آموزش هایی که توسط مدرس ارائه می شود، بهره مند خواهید شد.

اگر دوره های آموزش خصوصی زبان ایتالیایی  را انتخاب کنید:

-         تعیین مدرس از بین اساتید آقا و خانم که موسسه زبان آموزان پیشرو با آنان همکاری می نماید، با توافق و نظر شما خواهد بود.

-         همچنین می توانید بر اساس شرایط شغلی یا تحصیلی و وقتی که در اختیار دارید، مشخص نمایید که از کلاس های تدریس خصوصی در محل آموزشگاه استفاده خواهید کرد و یا دوست دارید که این کلاس ها در منزل و یا محل کار شما برگزار شود.

-         تعیین ساعت و روز برگزاری جلسات تدریس خصوصی زبان ایتالیایی بر اساس درخواست و نظر شخص زبان آموز می باشد.

-         این کلاس ها به صورت تک نفره می باشند و به همین دلیل از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

-         دوره های خصوصی برای کسانی که می خواهند در بازه ی زمانی کوتاه تر  به منظور مهاجرت، ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی، شرکت در آزمون های سفارت، سفرهای تفریحی یا کاری و ... به تسلط بر مکالمه زبان ایتالیایی دست یابند، بسیار مفید می باشد.